Retourneren

Retourneren of gebreken Heeft u een probleem met uw bestelling dan moet u dit tenminste binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling melden. Voor alle vormen van retourneringen moet u zelf zorgdragen voor de verzendkosten van het terugsturen.
wij adviseren een retourverzending altijd met minimaal een pakketzegel te voorzien (6,75 Postnl), zodat u een bewijs van verzending heeft.
Het retourzenden van goederen is altijd op uw risico.
Bij het zoekraken van geretourneerde bestellingen in het postproces, of niet aangekomen met of zonder pakketzegel kunnen wij niet aansprakelijk gesteld worden.

Wanneer u een bestelling retourneert dient u het volgende uit te voeren:
  • Invoegen van schriftelijke toelichting, zodat wij weten of het om een klacht gaat of retour binnen bedenktijd.
  • Invoegen van de afleverbon/factuur met daar op aangemerkt welke artikelen het betreft.
  • Retourpakket voorzien van pakketzegel.

Melden van Retourneren, gebreken of omruiling van artikel:

Vanwege de cosmetische aard van de producten en hygiene kunnen de producten niet zonder toestemming van Nasrin's Beautysalon retour gezonden worden.

Het retourneren of gebreken van goederen moeten eerst gemeld worden bij de klantenservice per email onder vermelding van uw adres, factuur/bestelnummer en gegronde reden.

Afhankelijk van de reden van retourneren, zijn in eerste instantie de verzendkosten voor de klant. Onaangekondigde retourneringen worden niet geaccepteerd en teruggezonden naar afzender. Retourneren moet binnen 7 dagen na factuurdatum plaatsvinden.

In geval van een gebrek, ontbreken van goederen in de bestelling of een omruiling, zullen wij hiervoor individueel een passende oplossing vinden.

Verrekening:

Het bedrag van de retour gekomen goederen wordt in mindering gebracht op uw eerstvolgende bestelling. De verrekening moet plaatsvinden binnen 6 maanden na factuurdatum van het bestelde en geretourneerde artikel, Indien anders onderling overeengekomen.